خوش آمدید
کتابخانه
در روز چهارشنبه از ساعت 07:30 باز خواهد بود
خدمات کتابخانه
در بخش امانت ، هر عضو می تواند تعداد 5 نسخه کتاب را به مدت یک ماه به امانت بگیرد. امانت های کتابخانه هم به صورت امانت موقت در کتابخانه و هم طبق ضوابط در خارج از کتابخانه قابل اجراست و عضو موظف است کتاب امانی را در وقت تعیین شده به کتابخانه برگرداند و همچنین در صورت نیاز می تواند کتاب را تمدید کند.
از جمله خدمات کتابخانه تمدید مدرک می باشد، اعضا می توانند به صورت حضوری ، تلفنی و سایت samanpl از طریق بخش امانت و رزرو ، منابع امانتی خود را تمدید کنند .
در کتابخانه آل طاها ، رزرو مدرک از طریق اینترنت و همچنین تلفنی و حضوری ارائه می شود. رزرو مدرک در سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور (samanpl) نیز از طریق بخش امانت و رزرو قابل انجام است.
سالن مطالعه کتابخانه با زیربنای 120 متر مربع در کنار مخزن اصلی قرار دارد. به دلیل مشترک بودن سالن، خانم ها روزهای زوج و آقایان روزهای فرد می توانند از سالن استفاده کنند.
بخش کودک کتابخانه آل طاها با داشتن 1650 نسخه کتاب ویژه گروه سنی "الف"،"ب" و "ج" در حال فعالیت می باشد. در این بخش علاوه بر فعالیت های کتاب محور نظیر قصه گویی، جمع خوانی کتاب و ... ، جلسات آموزشی نقاشی، کاردستی، اوریگامی و .... نیز انجام می گیرد.
بخش نوجوان کتابخانه آل طاها با تعداد 650نسخه کتاب در کنار مخزن اصلی قرار دارد و به اعضای نوجوان کتابخانه در حال ارائه خدمات می باشد.
اعضاء
292
اعضاء جدید در ماه گذشته
8
اعضاء کودک
85
مجموع کتب
8,045
کتب جدید در ماه گذشته
3
کتب کودک
2,217
امانت سال گذشته
7,280
امانت ماه گذشته
665
امانت ماه گذشته اعضاء کودک
212
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه
سلامت [پیایند: هفته نامه]
- سردبیر: کیاسالار، محمد؛
- ناشر: تهران: [مؤسسه فرهنگی ابن سینای بزرگ]، ۱۳۸۲ -
- موضوع: ; پزشکی- نشریان ادواری فارسی
رایحه زندگی
- ناشر: تهران
- موضوع: ; اطلاعات عمومی
رشد کودک
- ناشر: تهران
- موضوع: ; کودکان -- آموزش
اخبار و اطلاعیه
قصه گویی و ساخت اوریگامی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی کتابخانه آل طاها با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان پاسارگاد و با حضور اعضای کودک کتابخانه جلسه قصه گویی و ساخت اوریگامی برگزار گردید. در این ج ... اطلاعات بیشتر
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر